Monday, June 11, 2007

Lenge siden sist

Ja, som dere vet så er jeg veldig så surrete blitt, skulle nok ha skrevet ned alle passordene og brukernavnene mine på ett sted og hvem tilhører hvor, men det tror jeg ikke er så lurt. Men jeg får gå inn her hver dag i en periode så får vi se om jeg lærer det da.
Ellers går dagene som de går, jeg er veldig gla for at det er sommeren da, gruer meg allerede til vinteren :-( men det er jo lenge til da! HELDIGVIS!
Igår skulle familien Berg (mamma, pappa og bestemor) ned til Ingvild å grille, trodde vi! Hun hadde ansvaret med å grille og da er jeg veldig nyskjerrig for hva jeg eventuellt får - eller ikke får. Det som det endte med var at vi stekte pølser og diverse inne på ovn, for alle var så sultne at vi orket ikke å vente på at grillen ble varm. Det Ingvild gjorde feil, var jo å tenne på grillen før tennvæsken hadde godgjort seg i grillkullet, hadde hun hatt tålmodighet - noe hun har godtatt at hun ikke eier så kunne vi ha grillet ute. Bedre lykke neste gang...
Rolv Sverre og jeg har fått en pusekatt - som heter Beethoven, men er ei hokatte. Kjempesøt! Bilde kommer senere. Hun har nesten ikke vært inne på flere dager, uten å spist og drikket litt da....
Nå skal jeg ut og nyte sommerværet!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home