Saturday, April 29, 2006

YES!!!

Endelig har jeg også fått egen blogg.. Takket være kjæresten min så lærte han meg dette... Jeg har SÅ mye rart å tenke på, så her kommer det masse snodige ting fremover, så følg med!!!!
okay? da har vi en deal....

vel, idag har det ikke skjedd så mye spennende. sovet - stått opp - ornet meg på badet - kledd på meg - sminket meg - sittet ved dataen å chattet..

skal til min søsters (som ellers heter Ingvild)leilighet om litt... Men nå ser hun på dvd.. hun er 25 år... veldig snill.. hun gjør mye rart, så hun får dere lese mere om senere... hennes kromspring mener jeg.

Vel, ha det på badet så lenge!!

1 Comments:

Blogger Rolv Sverre Frøise said...

Gratulerer med blog jenta mi! :) Enderlig fungerer det å postekommentarer!

Love you!!! :)

5:50 AM  

Post a Comment

<< Home