Saturday, July 08, 2006

LENGE SIDEN SIST

Ja, nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på denne bloggen – grunnen er rett og slett fordi at jeg hadde glemt både brukernavnet og passord, jeg er så surrete jeg....

Det har skjedd en del ting siden sist, nå er det begynnelsen eller kanskje slutten på utskiftninger på nye assistenter. Det syns jeg er jælma kjedelig.. man har jo liksom blitt litt ”venninner” på en måte, selv om man har et arbeidsforhold... Vi snakker om veldig personlige ting til helt hverdagslige ting. Så det er jælma kjipt at assstenter slutter.... så ANE, om du noen gang leser dette, vit at jeg kommer til å savne deg... er utrolog gla i deg vettu... det blir man fort i dere assistenter..

Og gutten min da... jeg elsker deg, det vet du....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home